|
Tvorba a zakladanie
kariet, využitie údajov v databáze.
Tvorba a zápis adries do adresára.
Príjem tovaru na sklad v tuzemskej mene. Kontrola správneho príjmu, tlač
dokladov o príjme. Súhrnné tlačové zostavy príjmu.
Rozpustenie vedľajší obstarávacích nákladov na príjem (clo, dopravné a
iné).
Opravy dokladov príjemiek a výdajok aj spätne.
Agenda výdajky, tvorba a tlač dodacích listov. Tlač výdajok - interné
výdajky... prevodky a pod.
Agenda rezervácie tovaru, vystavenie výdajky alebo faktúry z rezervácie.
Agenda objednávky na dodávateľa.
Agenda prijaté objednávky, využitie aj na vystavenie faktúry z
objednávky .
Agenda cenové ponuky.
Vystavovanie faktúr - tlač faktúr rôznymi spôsobmi a tlač dodacích
listov.
Odosielanie akýchkoľvek zostáv cez e-mail, prevodom do PDF formátu
(napríklad: dodací list zákazníkovi cez e-mail, faktúra, aktuálny stav
skladu ...) |