SPRÁVY PRE WIN PROLUC

 

Večerné 3 hod. školenie k WIN PROLUC - pre pokročilých

 

Vážení užívatelia  WIN PROLUC,
znova sme pripravili aj krátke 3 hodinové efektívne večerné školenie pre užívateľov, ktorí sa z rôznych dôvodov  nemôžu zúčastniť denných školení.

Po vykonaných denných aprílových školeniach sa nám potvrdilo, že veľa účtovníkov nevyužíva naplno možnosti účtovného systému PROLUC. Je to spôsobené aj tým , že popri časovo namáhavej práci účtovníka, sledovaniu legislatívy, nezostáva čas na sledovanie zmien aj v účtovnom programe. To platí aj pre účtovníkov, ktorí pracujú dlhé roky v našom systéme.
... a mnohí z Vás aj uprednostňujú spôsob:  " Radšej raz vidieť ako 10x čítať...".

Školenie je určené minimálne pre mierne pokročilých užívateľov s prácou v programe WIN PROLUC.

Nie je určené pre začiatočníkov !

V programe školenia nájdete hlavné témy, na ktoré je toto školenie zamerané.

  • Každý účastník má vlastné PC (pripravený je notebook s klávesnicou) a teda môže samostatne pracovať na školení s pripravenými vzorovými údajmi.

  • Zabezpečená veľkoplošná projekcia lektorského PC.

  • Školenia sú určené pre maximálny počet 12 účastníkov na jednom školení, pre ktorých je pripravených 12 PC. Minimálny počet účastníkov je 6.

  • V prípade záujmu o školenie, prosíme vyplniť údaje  v prihláške,  prihlášku  odošlite na spiatočnú e-mail adresu alebo priamo na infopro@infopro.sk .

  • Tlačená dokumentácia - príručka ku školeniu
     

Poznámka:
na našej web stránke http://www.proluc.sk/podpora/skolenia/skolenia.htm  si môžete overiť voľné miesta na prihlasovaný termín. Ak bude termín obsadený, pridáme ďalší termín !  Kontaktujte nás !


 

Program školenia:  
 


Základné témy:

  • Čistenie a ukladanie saldokonta ku koncu roka,  hlavne na účtoch 311 a 321.
  • Uloženie salda je možné vykonávať ročne ale už aj mesačne (drobná novinka od 9/2011)) - práca s uloženým saldom v nasledovnom roku - prehľadnejšia a rýchlejšia práca so saldokontom
  • Saldokonto aj na iných účtoch. Správne využívanie saldokontnej poznámky.
  • Inventarizácia salda účtov 311 a 321 - ďalšia forma inventarizácie týchto účtov
  • Presun omylom zaúčtovaných dokladov z jedného mesiaca do iného.
  • Hromadné úhrady faktúr ( tzv. úhrady jednou sumou, podľa rozpisu faktúr príklad Orange...)
  • Spracovanie výkazu DPH  - uloženie do PDF a možnosť poslať PDF zákazníkovi
  • Spracovanie výkazov Zisky a Súvaha - uloženie do  PDF a možnosť poslať PDF zákazníkovi
  • Odosielanie akýchkoľvek zostáv cez e-mail zákazníkovi  (PDF súbor).
  • Tlač pokladničných dokladov (P a V) , likvidačných listov faktúr s údajmi "Schválil", "Zaúčtoval", "Dátum". (nové od 9/2011)
  • Tlač akýchkoľvek účtových zostáv do PDF - využitie aj na elektronickú archivácia údajov (šetrite papier...). Netlačte zbytočne kopy papiera len na uloženie do šanónov, vytlačte si doklady, kedy budete potrebovať a to aj bez systému PROLUC.
  • Tlač - ukážka zmeny tlače cez náhľad s panelom tlačiarne. (nové od 9/2011)
  • UKÁŽKA  - hromadný import bankového výpisu a automatické zaúčtovanie - využitie všade tam , kde je na výpise minimálne 20-30 položiek, faktúr, záloh. (doplnková funkcia Telebanking Import - Zaúčtovanie).
  • UKÁŽKA  - účtovanie cez zásobník budúcich období (napr. na účty 381,383,385 atď.) Medzi najčastejšie prípady takéhoto účtovania budú : nájomné, poistky áut, poistenie, predplatné, predpis splátky alebo pôžičky, cestné dane a ďalšie podobné typy)
  • správne zálohovanie údajov ( na rýchle zálohy USB, ako napaľovať komplet dáta na CD)
  • UKÁŽKA  - jazyková verzia . Tlač dostupných výstupov v anglickom alebo nemeckom jazyku.(súvaha, výsledovka, denník, stavy účtov, knihy faktúr, saldo faktúr..., výkazy ziskov a strát). Upravené od 9/2011.

a ďalšie drobné a dobré rady k programom


 

Termíny             :   17.10.2011

 

 

Čas konania      : od 17 hod do 20 hod, prezentácia od 16.40 hod

 

Miesto konania : priestor Agentúry JASPIS, Škultétyho 5  (1. poschodie)  BRATISLAVA

 

                          (zozadu ISTROPOLISU  pri Trnavskom mýte, v budove Radošinského divadla)

 

                          Mestská doprava: všetky spoje stojace na Trnavskom mýte.

 

Cena                 : 30,- EUR s DPH /os.

 

Lektor               : Michal Zajíc


 

Záväzná prihláška


 

Termín/mesto:

 

Počet osôb:

 

Názov firmy:

 

Sériové číslo programu:

 

Tel:

 

Kontaktná osoba:

 

Platba:
prevodným príkazom na č. účtu:
262 902 2070 / 1100
(VS je Vaše sériové číslo programu:            ).
Účastník sa považuje za prihláseného, ak  platba za školenie bude realizovaná najneskôr 3 dni pred začiatkom.
Po tomto termíne si vyhradzujeme právo v prípade väčšieho záujmu, vyradiť prihláseného z seminára/školenia.

Cena:

30,- EUR s DPH /os.

 

Platby realizujte len na základe potvrdenia Vašej účasti na seminári !


S pozdravom

Michal Zajíc
infopro@infopro.sk
INFOPRO s.r.o., Šancova 42 , 811 05  Bratislava
Tel: 02 / 52 493 296


Správy sú zasielané registrovaným užívateľom systému PROLUC. Ak si želáte zasielať správy na inú adresu, odošlite správu na infopro@infopro.sk , kde potom uveďte Vašu novú e-mail adresu na odosielanie správ.

Ak máte záujem o ďalšie informácie k programu ( inú tému, o ktorej by ste sa chceli dozvedieť viac) , napíšte nám. Budeme sa snažiť spracovať Vašu požiadavku a v blízkom termíne Vám odoslať správu k Vašej požadovanej téme.

Ak nepožadujete zasielať správy k systému WIN PROLUC vôbec, oznámte nám to na infopro@infopro.sk , Na základe Vašej žiadosti Vám zrušíme zasielanie správ.